dilluns, 27 de febrer del 2012

GiBosses per l'esmorzar

Bon dilluns i bon començament de setmana a tot@s!

Avui us ensenyaré una novetat!
La meva neboda Jana fa els anys una mica després de Reis, el dia 22, i aquest any a petició de la Sandra, la seva mama, li vaig fer per ella i la meva altra neboda, la Martina, unes bosses per portar l'esmorzar a l'escola!
Com sempre super personalitzades al més pur estil GiCosetes!

Vaig triar unes bosses de quadrets vermells i blancs, i els hi vaig posar a cadascuna el seu nom amb lletres de colors. Després un plàtan i una llesca de pa amb xocolata que segur que els hi encanta esmorzar-ho algun dia! I per acabar, una GiNina personalitzada de cadascuna d'elles!

A elles els hi va agradar molt! Què us semblen a vosaltres?






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada