dimarts, 3 de gener del 2012

GiClauers

Aquest Nadal el tió i el Pare Noel han "cagat" i portat algunes GiCosetes! Per començar us presentaré els GiClauers que van anar a parar a casa de la Noe, una bona Gifan! En van ser 3, 3 nous reptes i 3 noves il·lusions per 3 dones de la casa!
El primer, l'àvia, em va resultar molt divertit de fer ja que era la primera "àvia" que feia i hem feia molta gràcia! Li vaig pentinar les seves "ondes" (com deia la meva àvia), li vaig fer les ulleres i la peça del clauer era de quadres petits com les bates que sol portar ella sempre.
A continuació va ser el torn de la mare. Una morenassa guapa, com totes les de la familia, a la que li encanta el color blau!
I per acabar, la germana. Una noia de melena castanya i gran somriure a qui li agraden molt els mocadors! Aquí per a la peça del clauer vaig escollir unes trenes de cuir marró, molt actual i modern.

Segons m'han dit van agradar molt!! Gràcies Pare Noel per escollir-me per els teus regals! :)





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada