divendres, 8 de juliol del 2011

GiClips

Per acabar la setmana.. una novetat: els GiClips! A petició de la meva germana i la Nuri..
L'altre dia al vespre em va venir la inspiració.. Amb els clips que ja tenia comprats, uns retalls de feltre i una estona de dedicació aquest va ser el resultat! Tot i ser els primers han tingut bona acceptació!

El primer va ser el GiClip de flor verda, ja feia dies que aquesta combinació corria pel meu cap.. el verd de les fulles, el taronja d'una posta de sol i el lila de les flors que tant m'agraden!

El segon va ser el GiClip de llaç lila, aquest va anar sorgint de la unió d'aquests colors que donen un toc romàntic a qualsevol peça o vestuari!
Què us semblen??





2 comentaris:

  1. M'ENCANTANNN ERES UNA PROFESIONAL...QUIERO UNO DE CADAAAAAAA, ME LOS QUITAN DE LAS MANOSSSS....NURI

    ResponElimina
  2. Gracias carinyuuuuu!!! jejeje Eres una de mis mejores fans! muuuuas GISELA

    ResponElimina