dilluns, 27 de juny del 2011

Gi Samarretes

Avui us ensenyaré una de les GiCosetes que fa molt estava al "forn" esperant el dia adequat per donar-li al seu destinatari.. I el dia va arribar ahir! Era la festa de bateig d'en Nil, el meu "nebot" (de cor) i quin millor dia per donar-li aquest regal fet amb tot el meu amor i "carinyu"...
Un dia s'em va ocòrrer fer-li una GiSamarreta personalitzada i quina millor manera de fer-ho que incloent-hi el seu gos, en Thor, també molt important per mi! Vaig escollir el blanc de les onades a l'estiu per la samarreta, i unes teles molt fines i marineres per les lletres. En Thor, de feltre blanc com no podia ser d'altra manera, ja que és un Labrador preciós tot i que una mica sapastre..

Espero que a en Nil i els seus papes els agradés tant la GiSamarreta com a mi fer-la!


2 comentaris:

  1. Ens va encantar, sempre tant detallista.
    Ens vas deixar amb la boca oberta.
    T¡estimem moltissim!!

    ResponElimina
  2. jijiji Moltes gràcies! Ho vaig fer amb tota la meva il·lusió! Jo també us estimo mooooolt! Gisela

    ResponElimina