divendres, 20 de maig del 2011

Presentació

Tot sorgí d'una necessitat d'agraïr. Agraïr a totes les amigues que havien fet que els mesos previs al nostre casament fossin inoblidables i plens d'emocions i sorpreses.. De quina manera donar les gràcies sense dir-ho? Sempre m'havien agradat les manualitats, i de fet els detalls del casament ja estaven en marxa fets per mi mateixa.. El detall escollit per elles no podia ser cap altre que un de fet amb tot el carinyo que els hi tinc i tot el que m'inspiren. Així que buscant i buscant vaig descobrir el feltre i les cosetes que podia fer, GiCosetes a partir d'ara, i vaig dedicar moltes nits al sofà de casa a deixar anar la meva imaginació recordant-les i pensant en el que les caracteritzava: el color de cabell, unes arrecades, un mocador, unes ulleres... cadascuna té quelcom que les diferencia, perquè cadascuna és especial, per mi i per qui les envolta!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada